82 576 27 17 ogniskow@interia.pl

Witaj przygodo

Początek wakacji zaczęliśmy 24 czerwca siedmiodniowym wyjazdem do malowniczego Krasnobrodu. Cudownie było rzucić w kąt plecaki i zeszyty, spakować się…. wyjść i zapomnieć o wszystkim. Zatrzymaliśmy się w Centrum Szkoleń i Rekreacji. Opiekunami wypoczynku były Pani Agnieszka Repeć, Barbara Żeromska – Łopąg i Irena Długosz Mróz. W trakcie pobytu nie sposób było się nudzić. Odwiedziliśmy urokliwe miejsca min.: Kapliczkę na Wodzie, Wieżę Widokową, Kapliczkę św. Rocha. Prawdziwych emocji dostarczył nam jednak pobyt w Parku Linowym. Tu nadszedł czas prawdziwej próby sprawności, zmierzenia się ze swoimi lękami, pokonania swoich słabości i ograniczeń –Panie wychowawczynie podziwiały wyczyny dzieci z bezpiecznej odległości, twardo stojąc na ziemi – Brawo dla Was !!

Równie emocjonującym wydarzeniem był spływ kajakowy doliną Wieprza. Rozpoczął się w miejscowości Hutki, a zakończył w Bondyrzu. W trakcie spływu, który dla większości z nas był pierwszym, nie obyło się bez przygód. Na przedrostek „Dzielny” zasłużył nasz Jakub, ponieważ z poświęceniem wyskoczył z kajaka do zimnej wody i przeciągnął inne kajaki, które utknęły na powalonych konarach – zapłacił za to wysoką cenę, bo stracił równowagę i skąpał się po uszy. Płynąc dwójkami musieliśmy pracować nad wzajemną komunikacją, współpracować ze sobą nawzajem – czasem nasze chęci rozbiegały się ze stanem faktycznym a kajaki cumowały w trzcinach lub kręciły się jak papierowe stateczki na wodzie .. ku ogólnej uciesze. Doskonaliliśmy również nasze umiejętności kolarskie przemierzając piękne szlaki rowerowe. Ostatni dzień spędziliśmy przy blasku ogniska – zajadając się kiełbaskami i snując plany na kolejne dni wakacji.

To wszystko nie byłoby możliwe bez finansowego wsparcia naszego głównego sponsora.